• Αυξήστε το μέγεθος της γραμματοσειράς
  • Μειώστε το μέγεθος της γραμματοσειράς
  • Ελληνικά
  • English

Καλλιτεχνικός Σύλλογος Δημοτικής Μουσικής Δόμνα Σαμίου

Μενού
  • Η ζωή της
    • Η ζωή της
    • Περιεχόμενα
      • Η ζωή της
      • Βιογραφία
      • Μια ζωή σαν παραμύθι
      • Είπαν για τη Δόμνα και το έργο της
    • richmenu_01
      Μια ζωή σαν παραμύθι
      Άστεγη στα Δεκεμβριανά
      richmenu
      richmenu_02
      Μια ζωή σαν παραμύθι
      Κοντά στον Σίμωνα Καρά
      reach menu
      richmenu_03
      Σωκράτης Σινόπουλος
      Σχέση μαθητείας και αλληλοσεβασμός
      reach menu
  • Το έργο της
    • Το έργο της
    • Περιεχόμενα
      • Το έργο της
      • Δισκογραφία
      • Κατάλογος τραγουδιών
      • Συναυλίες
      • To «Μουσικό Οδοιπορικό»
      • Δημοσιεύματα και συνεντεύξεις
      • Συνεργάτες
      • Το αρχείο της Δόμνας Σαμίου
    • richmenu_ton_akriton--2
      Νέα Έκδοση
      Των ακριτών και των αντρειωμένων
      richmenu
      richmenu_apokriatika--3
      Κατάλογος τραγουδιών
      Αποκριάτικα Τραγούδια
      richmenu
      richmenu_perna_perna--2
      Συναυλίες
      Ηρώδειο 2001: Περνά περνά η μέλισσα
      richmenu
      pa623_main_nikos_stefanidis--2
      Συνεργάτες
      Νίκος Στεφανίδης (1890-1983)
      richmenu
  • Ο Σύλλογος
    • Ο Σύλλογος
    • Περιεχόμενα
      • Ο Σύλλογος
      • Ποιοί είμαστε
      • Δραστηριότητες
      • Εκδόσεις του Συλλόγου
      • Εκδηλώσεις
      • Χορηγοί και Δωρητές
      • Σχετικοί σύνδεσμοι
    • association_richmenu_el_v3
      Δραστηριότητες
      Το αρχείο της Δόμνας Σαμίου
      richmenu
      association_richmenu_el_v3
      Ο Σύλλογος
      Το Δ.Σ. και τα μέλη
      richmenu
  • Η Xορωδία
    • Η Xορωδία
    • Τα μαθήματα
    • Οι δάσκαλοι
    • Τα νέα της χορωδίας
    • Εγγραφή στα μαθήματα
    • Επικοινωνία
  • Ενημέρωση
  • Επικοινωνία
Είσοδος Εμφάνιση/Απόκρυψη Φόρμας Αναζήτησης

Βρίσκεστε στο: Κεντρική σελίδα Το έργο της Δισκογραφία Ιστορικά - Κλέφτικα τραγούδια

d25_cover
Ακούστε σε Spotify Ακούστε σε YouTube Music Ακούστε σεiTunes Ακούστε σεAmazon
Ιστορικά - Κλέφτικα τραγούδια
d25_cover
  • Διάδοση στο Facebook
  • Διάδοση στο Twitter
  • Διάδοση στο Google
  • Αποστολή με Email

Περιεχόμενα

Η αφήγηση ωραίων, θαυμαστών και ηρωικών πράξεων του παρελθόντος ήταν πάντα και για όλους τους λαούς το νήμα που οδηγούσε και ύφαινε το μέλλον. Αυστηρά και δωρικά, σοβαρά σαν τους ήρωες που περιγράφουν, τα τραγούδια που λέμε Ιστορικά  σαν αυτά που περιέχονται στο διπλό ομώνυμο CD, λειτουργούσαν άλλοτε σαν χρονικά, άλλοτε σαν μουσικοί μύθοι και συχνά χρησίμευαν σαν μάθημα ιστορίας.

CD 1

  • 1. Σαράντα παλικάρια
    Θράκη Περισσότερα
  • 2. Όντεν εθεμελιώνανε
    Κρήτη Περισσότερα
  • 3. Τα χελιδόνια τση Βλαχιάς
    Κρήτη Περισσότερα
  • 4. Πήραν την Πόλη, πήρανε
    Μακεδονία Περισσότερα
  • 5. Καλογριά μαγέρευε
    Θράκη Περισσότερα
  • 6. Ούλες οι χώρες χαίρουνται
    Κρήτη Περισσότερα
  • 7. Χαρά που το ’χουν τα βουνά
    Πελοπόννησος Περισσότερα
  • 8. Παιδιά μ’ σαν θέλτε λεβεντιά
    Μακεδονία Περισσότερα
  • 9. Μια κόρη τ’ απεφάσισε
    Πελοπόννησος Περισσότερα
  • 10. Στη μέση στα Καλάβρυτα
    Πελοπόννησος Περισσότερα
  • 11. Κατσαντώνης
    Ήπειρος Περισσότερα
  • 12. Λαλούδι της Mονομπασιάς
    Πελοπόννησος Περισσότερα
  • 13. Κορίτσια από την Καστοριά
    Μακεδονία Περισσότερα
  • 14. Τ' έχεις καημένε πλάτανε
    Στερεά Ελλάδα Περισσότερα
  • 15. Τ' Αντρούτσου η μάνα
    Στερεά Ελλάδα Περισσότερα
  • 16. Στα Τρίκορφα μες στην κορφή
    Πελοπόννησος Περισσότερα
  • 17. Στα Τρίκορφα μες στην κορφή
    Πελοπόννησος Περισσότερα
  • 18. Μια προυσταγή μιγάλη
    Μακεδονία Περισσότερα

CD 2

  • 1. Σαράντα κλέφτες είμαστε
    Περισσότερα
  • 2. Σαββάτο μέρα πέρασα
    Στερεά Ελλάδα Περισσότερα
  • 3. Ούλες οι χώρες χαίρουνται
    Πελοπόννησος Περισσότερα
  • 4. Εσείς βουνά του Γρεβενού
    Μακεδονία Περισσότερα
  • 5. Του Kίτσου η μάνα
    Στερεά Ελλάδα Περισσότερα
  • 6. Μοιρολόι
    Ήπειρος Περισσότερα
  • 7. Όλες οι καπετάνισσες
    Ήπειρος Περισσότερα
  • 8. Στη βρύση στα Τσερίτσιανα
    Ήπειρος Περισσότερα
  • 9. Εψές προψές επέρναγα
    Πελοπόννησος Περισσότερα
  • 10. Όλα τα κάστρα τα είδα
    Πελοπόννησος Περισσότερα
  • 11. Βαστάτε Τούρκοι τ’ άλογα
    Περισσότερα
  • 12. Σούρνει ο Τάταρης
    Πελοπόννησος Περισσότερα
  • 13. Μας χάλασαν εννιά χωριά
    Μακεδονία Περισσότερα
  • 14. Στης Σιάτιστας τα μέρη
    Μακεδονία Περισσότερα
  • 15. Καπετάν Λούκας
    Μακεδονία Περισσότερα
  • 16. Τ' έχεις καημένε Παρνασσέ
    Στερεά Ελλάδα Περισσότερα
  • 17. Της Τρίπολης οι λοχαγοί
    Πελοπόννησος Περισσότερα
  • Παραγωγή: Καλλιτεχνικός Σύλλογος Δημοτικής Μουσικής Δόμνα Σαμίου
  • Έτος έκδοσης: 2007
  • Τύπος: CD
  • Χορηγός: Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος»

Kείμενα

Επιλέξτε:

  • Εισαγωγικό σημείωμα της Δόμνας Σαμίου
  • «Οι δυστυχείς συνηθούν να τραγουδούν άσματα ανάλογα με την κατάστασή τους...» της Μιράντας Τερζοπούλου

Εισαγωγικό σημείωμα

Πιστεύω ότι τα παραδοσιακά τραγούδια δημιουργήθηκαν συγχρόνως με τα γεγονότα που περιγράφουν. Κάθε φορά που κάτι συγκλόνιζε το λαό μας αυτός έφτιαχνε ένα τραγούδι για να εκφράσει τα συναισθήματα που του προξενούσε. Είναι φυσικό, λοιπόν, ο πόλεμος, οι μάχες, οι απώλειες σε ανθρώπινες ζωές κυρίως να του γεννούσαν την επιθυμία να φτιάξει ένα τραγούδι, να εκφράσει μέσα απ’ αυτό την οδύνη αλλά και το θαυμασμό του για τους ήρωες που διακρίνονταν στις μάχες - άντρες και γυναίκες.

Γυρνώντας την Ελλάδα έχω καταγράψει εκατοντάδες τραγούδια, πολλά από τα οποία έχουν θέματα ιστορικά - ξεκινούν από τον 13ο αιώνα, με την Άλωση της Ανδριανούπολης, και φτάνουν ως τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Τα πιο πολλά αναφέρονται στην εποχή της Τουρκοκρατίας, όταν αρματολοί και κλέφτες πρωτοστατούσαν στους αγώνες εναντίον του κατακτητή. Περισσότερα έχω βρει στη Στερεά Ελλάδα και, βέβαια, στην Πελοπόννησο, λιγότερα στα νησιά.

Αυστηρά και δωρικά, σοβαρά σαν τους ήρωες που περιγράφουν, τα τραγούδια αυτά λειτουργούσαν σαν τις εφημερίδες ή τα χρονικά της εποχής για τους δημιουργούς και τους συγχρόνους τους, ενώ για τις επόμενες γενιές χρησίμευαν σαν μάθημα ιστορίας.

Δόμνα Σαμίου (2007)

►Επιστροφή στην κορυφή


Οι δυστυχείς συνηθούν να τραγουδούν άσματα ανάλογα με την κατάστασή τους...*

Η αφήγηση ωραίων, θαυμαστών και ηρωικών πράξεων του παρελθόντος ήταν πάντα και για όλους τους λαούς το νήμα που οδηγούσε και ύφαινε το μέλλον.

Στην Ελλάδα, χώρα μικρή και πολεμικά ταλανισμένη, που χρειάστηκε, όπως άλλωστε όλα τα έθνη-κράτη, να καταφεύγει συνεχώς στο ένδοξό της παρελθόν, ευφρόσυνο ή επώδυνο, τα τραγούδια που αφηγούνται γεγονότα ή θρύλους συνδεδεμένους με συγκεκριμένες αναγνωρίσιμες ιστορικές περιόδους έπαιξαν εντελώς ιδιαίτερο ρόλο. Υπήρξαν ένα τεράστιο πεδίο εθνικής μύησης.

Οι λαογράφοι, που κατατάσσουν τα τραγούδια σε διάφορες κατηγορίες με κριτήρια συνήθως άσχετα από τη σημασία που τους δίνουν εκείνοι που τα τραγουδούν, ονομάτισαν «Ιστορικά» τα τραγούδια που έχουν ως θέμα «γεγονότα». Και τα γεγονότα αυτά είναι συνήθως πολεμικά, κατορθώματα επώνυμων προσώπων, και συνήθως ο ηρωικός θάνατός τους, μάχες, πολιορκίες και αλώσεις πόλεων. Στην μεγάλη κατηγορία των ιστορικών ανήκουν και τα «Κλέφτικα» τραγούδια, με τη διαφορά ότι αναφέρονται σε πρόσωπα και καταστάσεις συγκεκριμένης ιστορικής εποχής και συγκεκριμένης περιοχής: στον αγώνα των ασύντακτων ομάδων των κλεφταρματολών στην ηπειρωτική Ελλάδα της Τουρκοκρατίας.

Σε αντίφαση με τους επίσημους τίτλους τους, τέτοια τραγούδια δεν περιέχουν παρά ελάχιστα, αόριστα, ανακριβή ή ακόμη και καθόλου ιστορικά στοιχεία· αποτελούν μάλλον μια διαπλοκή του μύθου με την ιστορία. Ωστόσο, μέσα από τις κατά τόπους και καιρούς «ακροάσεις», προσαρμογές και ερμηνείες τους, τα τραγούδια αυτά φορτίστηκαν με συγκεκριμένα ιδεολογικά καθήκοντα, καλλιέργησαν τη συλλογική μνήμη, συνέβαλαν στη διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης και ταυτότητας αλλά και της αίσθησης τοπικής ιδιαιτερότητας όσο κανένα μάλλον άλλο είδος της λαϊκής καλλιτεχνικής δημιουργίας. Μπορούμε να πούμε πως την πραγματικά ιστορική τους διάσταση την απέκτησαν μέσα απ’ τη χρήση τους.

Η δυναμική των τραγουδιών «μνήμης» υπήρξε πάντα αντιστρόφως ανάλογη με το επίπεδο κοινωνικής και πολιτικής ευημερίας. Στις πιο δύσκολες στιγμές της ιστορίας, στις πιο ανελεύθερες συνθήκες, μπροστά στις πιο μεγάλες απώλειες, τα τραγούδια κράτησαν και τόνωσαν το όραμα και τη λαχτάρα της λευτεριάς, εμφύσησαν δύναμη για αγώνα, πίστη σε αξίες και ιδεώδη ξεχασμένα, αναβάθμισαν την αυτοεκτίμηση των ηττημένων.

Λειτουργώντας ως μουσικοί μύθοι, χάνοντας όλο και πιο πολύ τη σχέση τους με την ιστορική αφετηρία και το ιστορικό έναυσμά τους, τέτοια τραγούδια δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε ομάδα και κάθε γενιά να τα νοηματοδοτήσει εκ νέου, να ξανακάνει επίκαιρο το παρωχημένο νόημά τους, να εκφράσει τραγουδώντας τα τις ανάγκες του παρόντος της. Ας θυμηθούμε τον παντός καιρού υπαινιγμό και ενθουσιασμό που προσφέρει το Πότε θα κάνει ξαστεριά σε τόσες γενιές και γωνιές της Ελλάδας.

Ο καιρός κυλάει με τις συνέχειες και τις ασυνέχειες, τις τομές και τις ανατροπές του, ωστόσο μια ιδιοτοπική αίσθηση του χρόνου κάνει τους Έλληνες να τραγουδούν -ή μάλλον να θρηνούν- συλλογικά και τελετουργικά ακριτικούς ήρωες και βυζαντινούς βασιλιάδες, Σουλιώτισσες, κλεφταρματολούς και ελασίτες, συν-ραψωδώντας μια εξελισσόμενη saga ηρωική και πένθιμη, απ’ την οποία αντλούν κάθε φορά που χρειάζεται να καταγγείλουν, να εμψυχώσουν ή να εκτονώσουν εθνικές ή κοινωνικές εκκρεμότητες, να συμπληρώσουν λες τα κενά και τις σιωπές της γραμμένης ιστορίας.

Είναι αυτονόητο ότι τα κριτήρια της Δόμνας για τη σύνθεση της συλλογής αυτής, που φιλοδοξεί να αποδώσει τη διαχρονική αυτή saga ήταν πρωτίστως μουσικά. Όμως η χρήση όποιων κριτηρίων είναι ήδη μια πράξη υποκειμενική. Έτσι μια α-τοπική, α-χρονική και αν-ιστορική, όπως θα κινδύνευε να είναι, έκδοση με τίτλο Ιστορικά – κλέφτικα τραγούδια, απ’ την οποία δηλαδή η ιστορία ως βιωμένη πραγματικότητα απουσιάζει, αποκτά προσωπική σφραγίδα και εν τέλει συνδέεται με τη συνολική μουσική αντίληψη, εμπειρία και πράξη της Δόμνας Σαμίου.

Μιράντα Τερζοπούλου (2007)

* Δ. Σολωμός

►Επιστροφή στην κορυφή

Πολυμέσα

Βίντεο

Σαράντα παλικάρια

Από την εκπομπή «Συν και Πλην» - ΕΡΤ 2002

Σαράντα παλικάρια
Στα Τρίκορφα μες στην κορφή

Από την εκπομπή «Συν και Πλην» - ΕΡΤ 2002

Στα Τρίκορφα μες στην κορφή

Συντελεστές

Συντελεστές παραγωγής

  • Δόμνα Σαμίου (Έρευνα, Επιλογή, Μουσική επιμέλεια),
  • Σωκράτης Σινόπουλος (Μουσική επιμέλεια),
  • Δάφνη Τζαφέρη (Διεύθυνση παραγωγής),
  • Τασία Παπανικολάου (Βοηθός παραγωγής),
  • Γιώργος E. Παπαδάκης (Μουσικός σύμβουλος)

Συντελεστές ήχου

  • Γιώργος Καρυώτης (Ηχολήπτης),
  • Γιώργος Καρυώτης (Επεξεργασία ήχου),
  • Πέτρος Σιακαβέλλας (Επεξεργασία ήχου),
  • Σωκράτης Σινόπουλος (Επεξεργασία ήχου)

Συντελεστές εντύπου

  • Μιράντα Τερζοπούλου (Κείμενα),
  • Μιχάλης Ελευθερίου (Αγγλική μετάφραση),
  • Νατάσα Παπαδοπούλου (Επιμέλεια κειμένων),
  • Κωνσταντίνα Ανανίδη (Καλλιτεχνική επιμέλεια εντύπων),
  • Χριστίνα Κατσίχτη (Καλλιτεχνική επιμέλεια εντύπων),
  • Μαρίνα Ορφανίδου (Καλλιτεχνική επιμέλεια εντύπων),
  • Θωμάς Παπανικολάου (Καλλιτεχνική επιμέλεια εντύπων)

Τραγούδι

  • Δόμνα Σαμίου (Όλα τα κάστρα τα είδα, Της Τρίπολης οι λοχαγοί, Μια προυσταγή μιγάλη, Τ' Αντρούτσου η μάνα, Του Kίτσου η μάνα, Καλογριά μαγέρευε, Στη μέση στα Καλάβρυτα, Σούρνει ο Τάταρης, Σαράντα κλέφτες είμαστε, Τ' έχεις καημένε Παρνασσέ, Σαράντα παλικάρια),
  • Αγόρι (Στα Τρίκορφα μες στην κορφή),
  • Ρήνα Δημούδα (Πήραν την Πόλη, πήρανε),
  • Μιχάλης Ζάμπας (Κατσαντώνης, Όλες οι καπετάνισσες),
  • Ηλίας Ζαρόκωστας (Εψές προψές επέρναγα),
  • Ζαχαρίας Καρούνης (Μια κόρη τ’ απεφάσισε, Εσείς βουνά του Γρεβενού, Στης Σιάτιστας τα μέρη, Στα Τρίκορφα μες στην κορφή),
  • Αντώνης Κυρίτσης (Παιδιά μ’ σαν θέλτε λεβεντιά, Σαββάτο μέρα πέρασα, Στη βρύση στα Τσερίτσιανα),
  • Αντώνης Μαρτσάκης (Ούλες οι χώρες χαίρουνται, Τα χελιδόνια τση Βλαχιάς),
  • Γιώργος Μπαγιώκης (Μας χάλασαν εννιά χωριά),
  • Κατερίνα Παπαδοπούλου (Λαλούδι της Mονομπασιάς, Ούλες οι χώρες χαίρουνται)

Χορωδία

  • Ομάδα Κρητών (Όντεν εθεμελιώνανε),
  • Χορωδία του Καλλιτεχνικού Συλλόγου Δημοτικής Μουσικής Δόμνα Σαμίου (Όλα τα κάστρα τα είδα, Μια προυσταγή μιγάλη, Τ' έχεις καημένε πλάτανε, Χαρά που το ’χουν τα βουνά)

Κλαρίνο

  • Θοδωρής Γεωργόπουλος (Λαλούδι της Mονομπασιάς, Παιδιά μ’ σαν θέλτε λεβεντιά, Σαββάτο μέρα πέρασα, Τ' έχεις καημένε πλάτανε, Στη βρύση στα Τσερίτσιανα, Ούλες οι χώρες χαίρουνται, Στη μέση στα Καλάβρυτα, Μια κόρη τ’ απεφάσισε, Χαρά που το ’χουν τα βουνά, Εσείς βουνά του Γρεβενού, Σαράντα παλικάρια, Κατσαντώνης, Στα Τρίκορφα μες στην κορφή, Μοιρολόι, Όλες οι καπετάνισσες),
  • Δημήτρης Κώτσικας (Καπετάν Λούκας, Κορίτσια από την Καστοριά)

Φλογέρα

  • Θοδωρής Γεωργόπουλος (Όλα τα κάστρα τα είδα, Της Τρίπολης οι λοχαγοί, Του Kίτσου η μάνα, Σαράντα κλέφτες είμαστε)

Ζουρνάς

  • Χρήστος Μπατίσης (Μας χάλασαν εννιά χωριά)

Πίπιζα

  • Θοδωρής Γεωργόπουλος (Τ' Αντρούτσου η μάνα, Τ' έχεις καημένε Παρνασσέ)

Βιολί

  • Νίκος Οικονομίδης (Λαλούδι της Mονομπασιάς, Της Τρίπολης οι λοχαγοί, Παιδιά μ’ σαν θέλτε λεβεντιά, Σαββάτο μέρα πέρασα, Τ' έχεις καημένε πλάτανε, Στη βρύση στα Τσερίτσιανα, Ούλες οι χώρες χαίρουνται, Μια κόρη τ’ απεφάσισε, Χαρά που το ’χουν τα βουνά, Εσείς βουνά του Γρεβενού, Σαράντα κλέφτες είμαστε, Στα Τρίκορφα μες στην κορφή),
  • Αχιλλέας Χαλκιάς (Κατσαντώνης, Μοιρολόι, Όλες οι καπετάνισσες)

Θρακιώτικη λύρα

  • Σωκράτης Σινόπουλος (Σαράντα παλικάρια)

Πολίτικη λύρα

  • Σωκράτης Σινόπουλος (Μια προυσταγή μιγάλη, Καλογριά μαγέρευε)

Κανονάκι

  • Πάνος Δημητρακόπουλος (Καλογριά μαγέρευε)

Ταμπουράς

  • Περικλής Παπαπετρόπουλος (Βαστάτε Τούρκοι τ’ άλογα)

Λάφτα

  • Σωκράτης Σινόπουλος (Τ' έχεις καημένε πλάτανε, Καλογριά μαγέρευε, Μια κόρη τ’ απεφάσισε, Εσείς βουνά του Γρεβενού)

Σαντούρι

  • Ουρανία Λαμπροπούλου (Λαλούδι της Mονομπασιάς, Της Τρίπολης οι λοχαγοί, Τ' έχεις καημένε πλάτανε, Ούλες οι χώρες χαίρουνται, Μια κόρη τ’ απεφάσισε)

Λαούτο

  • Σωκράτης Σινόπουλος (Τα χελιδόνια τση Βλαχιάς, Του Kίτσου η μάνα, Στη μέση στα Καλάβρυτα, Βαστάτε Τούρκοι τ’ άλογα),
  • Κυριάκος Ταπάκης (Της Τρίπολης οι λοχαγοί, Σαράντα κλέφτες είμαστε),
  • Κώστας Φιλιππίδης (Λαλούδι της Mονομπασιάς, Παιδιά μ’ σαν θέλτε λεβεντιά, Σαββάτο μέρα πέρασα, Τ' έχεις καημένε πλάτανε, Στη βρύση στα Τσερίτσιανα, Ούλες οι χώρες χαίρουνται, Μια κόρη τ’ απεφάσισε, Χαρά που το ’χουν τα βουνά, Εσείς βουνά του Γρεβενού, Κατσαντώνης, Στα Τρίκορφα μες στην κορφή, Μοιρολόι, Όλες οι καπετάνισσες)

Νταούλι

  • Αριστείδης Κώτσικας (Καπετάν Λούκας, Κορίτσια από την Καστοριά),
  • Κώστας Μερετάκης (Στης Σιάτιστας τα μέρη),
  • Ανδρέας Παππάς (Λαλούδι της Mονομπασιάς, Όλα τα κάστρα τα είδα, Της Τρίπολης οι λοχαγοί, Μια προυσταγή μιγάλη, Παιδιά μ’ σαν θέλτε λεβεντιά, Σαββάτο μέρα πέρασα, Τ' Αντρούτσου η μάνα, Του Kίτσου η μάνα, Μας χάλασαν εννιά χωριά, Ούλες οι χώρες χαίρουνται, Χαρά που το ’χουν τα βουνά, Σαράντα κλέφτες είμαστε, Τ' έχεις καημένε Παρνασσέ, Στα Τρίκορφα μες στην κορφή)

Τουμπελέκι

  • Ανδρέας Παππάς (Τ' έχεις καημένε πλάτανε, Μια κόρη τ’ απεφάσισε)

Μπεϊντίρ

  • Ανδρέας Παππάς (Καλογριά μαγέρευε)

Ντέφι

  • Κώστας Μερετάκης (Βαστάτε Τούρκοι τ’ άλογα),
  • Ανδρέας Παππάς (Στη βρύση στα Τσερίτσιανα, Εσείς βουνά του Γρεβενού, Κατσαντώνης, Όλες οι καπετάνισσες)

Τύμπανο

  • Χρήστος Φωτιάδης (Καπετάν Λούκας, Κορίτσια από την Καστοριά)

Τρομπόνι

  • Νίκος Καρδογιάννης (Καπετάν Λούκας, Κορίτσια από την Καστοριά)

Κορνέτα

  • Μιχάλης Γκατζιούρας (Καπετάν Λούκας, Κορίτσια από την Καστοριά),
  • Νίκος Χρόνης (Καπετάν Λούκας, Κορίτσια από την Καστοριά)

Πληροφορητής

  • Δήμος Ανεζίρης (Της Τρίπολης οι λοχαγοί),
  • Ρήνα Δημούδα (Πήραν την Πόλη, πήρανε),
  • Ηλίας Ζαρόκωστας (Εψές προψές επέρναγα),
  • παπά-Παναγιώτης Νικίδης (Σαράντα παλικάρια),
  • Χρήστος Πανούτσος (Στα Τρίκορφα μες στην κορφή),
  • Μαρία Σχοινά (Τ' έχεις καημένε Παρνασσέ),
  • Γιώργος Τζίτζος (Μια προυσταγή μιγάλη),
  • Ρούλα Τζίτζου (Μια προυσταγή μιγάλη)

Σχόλια Μελών

0 Σχόλια

Κάντε ένα σχόλιο


μέχρι 2000 χαρακτήρες
Κάντε εισαγωγή για να προσθέσετε σχόλιο
  • Κεντρική σελίδα
  • Όροι χρήσης
  • Επικοινωνία
  • Δομή ιστοχώρου
Ακολουθήστε μας
  • Facebook
  • YouTube
Εγγραφή στο Newsletter
Αρχή
© 2010-2014 Καλλιτεχνικός Σύλλογος Δημοτικής Μουσικής Δόμνα Σαμίου
Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Powered by TOOLIP Web Content Management Σχεδίαση και Ανάπτυξη από την EWORX S.A.